Libertatea a fost citit in intervalul aprilie 2009 – aprilie 2010 de circa 1,35 milioane de persoane per aparitie, cu 7% mai putin fata de ianuarie 2009 – ianuarie 2010. Titlul editat de Ringier a pierdut circa 95.000 de cititori.
Click!, tabloidul editat de Adevarul Holding, a raportat o audienta medie de 1,22 milioane cititori in medie per editie in aprilie 2009 – aprilie 2010, in crestere cu 4% fata de ianuarie 2009 – ianuarie 2010. In valoare absoluta, Click! a castigat 49.000 cititori potrivit celui mai recent Studiu National de Audienta.
Ocupantul locului 3 in Top 10 cele mai citite cotidiene nationale este CanCan, citit in medie de 905.000 de persoane per aparitie in aprilie 2009 – aprilie 2010, cu 41.000 (-4%) mai putine fata de ianuarie 2009 – ianuarie 2010.
Pozitia a patra a clasamentului ii revine Gazetei Sporturilor, cu o audienta medie de 731.000 de cititori in cel mai recent val SNA. Cotidianul sportiv manageriat de Catalin Tolontan a pierdut 9.000 de cititori fata de valul anterior SNA (-1%).
Pe locul 5 in Top 10 cele mai citite cotidiene este Adevarul, cu o audienta medie de 638.000 cititori in aprilie 2009 – aprilie 2010, fata de 642.000 in valul anterior SNA. Quality-ul lui Patriciu a pierdut 4000 de cititori.
[img=744][/img]
Jurnalul National se claseaza pe locul 6 in topul audientei, cu o medie de 615.000 cititori per aparitie in aprilie 2009 – aprilie 2010, cu 11.000 mai putini (-1%) fata de ianuarie 2009 – ianuarie 2010.
Pe 7 se afla Prosport. Cotidianul sportiv editat de Publimedia a avut o audienta medie de 592.000 cititori in aprilie 2009 – aprilie 2010, cu 9000 (-1%) mai putini decat in ianuarie 2009 – ianuarie 2010.
Pozitia a opta ii revine quality-ului Evenimentul Zilei, care si-a scazut audienta cu 9% in cel mai recent val SNA, pierzand 47.000 cititori fata de ianuarie 2009 – ianuarie 2010, pana la 449.000.
Pe locul 9 se situeaza Ziarul Financiar, cu o audienta medie de 197.000 cititori in aprilie 2009 – aprilie 2010, cu 20.000 (-9%) mai putini decat in ianuarie 2009 – ianuarie 2010.
Ultima pozitie a clasamentului este ocupata de Gandul, cotidian de referinta editat tot de Publimedia, cu o audienta medie de 180.000 de cititori per aparitie in ultimul val SNA, in scadere cu 11% fata de ianuarie 2009 – ianuarie 2010. Gandul a pierdut 24.000 cititori in ultimul val de masuratori SNA.