Campania a inclus 11 spoturi difuzate in 85 de ore de transmisie (17 ore/zi) difuzate concomitent pe toate cele 13 ecrane LED cu o suprafata totala de 3.300 mp.
Reprezentantii companiei au declarat ca valoarea contractului de publicitate este confidentiala, iar o valoare la rate-card nu este relevanta, in conditiile in care este pentru prima oara cand un brand are exclusivitate pe mediafata.
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-media-marketing/vezi-care-sunt-cele-mai-scumpe-locatii-outdoor-din-bucuresti-41724/]Magazinul Cocor este cea mai scumpa locatie outdoor din Bucuresti[/url], pretul pentru un spot, care sa ruleze timp de o luna de zile, fiind estimat la 18.000-20.000 de euro.
Fatada media a magazinului Cocor a inregistrat in aprilie 2011 un trafic de 2,95 milioane masini, in crestere cu 6% fata de luna aprilie 2010, potrivit Brigadei Rutiere a Politiei Capitalei.