Savulescu a intrat in echipa CohnandJansen JWT devenind astfel group account director pe contul Kraft Foods, se arata intr-un anunt al companiei.
Cel mai mare proiect coordonat de catre Savulescu, la McCann Erikson, a fost cel pentru brandul Rom, respectiv campania “American takeover”.
De asemenea, ea a coordonat si campania pentru brandul Dorna, “Dorna Runners” care a adus acestuia leadership-ul in market share, in anul 2009.
Totodata, printre schimbarile facute la inceput de an in cadrul agentiei CohnandJansen JWT se numara si aceea ca Andrei Ignat a devenit group creative director pe contul Kraft Foods.
Si asta dupa ce, timp de 8 ani, Igant a fost copywriter si apoi senior copywriter pe clienti CohnandJansen JWT precum Cosmote, Garanti Bank sau Honda Motorcycles.
Primul proiect Kraft Foods pe care l-a dezvoltat a fost o promotie pentru brandul Poiana, respectiv “Alege Poiana! Fa-ti ziua mai frumoasa!”.
In anul 2011 a continuat cu o serie de campanii Jacobs, cea mai mare amploare avand-o promotia “Cea mai tare gasca” pentru brandul Jacobs 3in1.
Cohnandjansen JWT este afiliata retelei globale de publicitate JWT, aflata in momentul de fata pe locul 4 in topul celor mai mari retele mondiale.
JWT a fost una dintre primele agentii de publicitate full-service (in 1864), prima retea internationala (1899), prima agentie care a realizat un testimonial (cu Regina Romaniei pentru crema Ponds, in 1924) si mai apoi, realizatoarea primului spot tv din lume (1939). De asemenea, JWT a pus bazele planning-ului, in 1968.
In prezent, portofoliul companiei reuneste clienti precum Avon, Bayer (OTCs), Bunge (Floriol, Unisol), GarantiBank, Henkel (Perwoll online), Kraft (Jacobs, Jacobs 3in1, Nova Brasilia), MegaImage, Nestle (KitKat), Nokia, Praktiker (online), Romania Libera, Snack Attack, Valvis Holding (Samburesti, Aqua Carpatica).