Parte a procesului de rebranding inceput la finalul anului 2009, producatorul de lactate Covalact a lansat noua campanie pentru cresterea in notorietate a brandului si evolutia cotei de piata.
Compania va investi peste 1 milion de euro in campania de comunicare, cuprinzand activitati de cercetare de piata, creatie, productie, difuzare si sampling national pentru promovarea brandului.
Campania de comunicare pentru brandul Covalact de Tara este realizata de catre agentia de creatie Candiso, iar campania media este asigurata de agentia de media Optimedia.
Potrivit oficialilor Covalact, in perioada 2010-2011, compania va investi peste 1,3 milioane euro in calitatea produselor, diversificarea portofoliului si marirea capacitatilor de productie si logistica.
La nivel de venituri, producatorul de lactate estimeaza o crestere de 10% in 2010 fata de anul trecut, cand a raportat afaceri de circa 25 milioane euro.
Compania are in plan si extinderea distributiei la nivel national, atat prin intermediul marilor retele comerciale internationale prezente in Romania, cat si prin intermediul distribuitorilor.
In prezent, produsele Covalact sunt distribuie in toate orasele importante din tara, iar pana la sfarsitul anului, accentul va fi pus si pe extinderea capacitatilor logistice, potrivit reprezentantilor companiei.
Portofoliul de produse al companiei acopera intrega gama de lactate, de la iaurt, smantana, branza proaspata, branza Fagaras, lapte de consum, chefir, frisca, cascaval, unt, lapte praf.
Infiintata in anul 1969, Covalact este una dintre companiile cele mai importante pe piata romaneasca de produse lactate. In prezent, compania este detinuta de Fondul de investitii american SigmaBleyzer Southeast European Fund, care mai detine in Romania si brandul Lactate Harghita.