- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Cristian Mihalache, noul sef peste vanzarile de publicitate Intact

06 Oct, 12:03 • Redactia DailyBusiness
Cristian Mihalache, actualul director de dezvoltare a trustului media Intact, va prelua interimar, de la 1 ianuarie 2010, conducerea departamentului de vanzari de publicitate pentru posturile de televiziune din portofoliul grupului, au anuntat oficialii Intact.
Cristian Mihalache, noul sef peste vanzarile de publicitate Intact

Mihalache va coordona vanzarile de publicitate pentru Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV, GSP TV si Antena International.

Contractul dintre Clir Media, regia de vanzari condusa de Laurentiu Ionete, care se ocupa in prezent de vanzarile posturilor TV Intact, si trust expira in decembrie 2009.

„Numirea lui Cristian Mihalache face parte din noua strategie a grupului Intact prin care vanzarile de publicitate TV urmeaza sa fie internalizate prin intermediul unui departament de vanzari care va deveni operational incepand cu anul 2010. Pana la finele anului 2009, toate contractele de publicitate aflate in derulare vor fi administrate in continuare de Clir Media”, se arata intr-un comunicat remis de Intact.

Cu o experienta de peste 15 ani in zona de media si advertising, din care ultimii sapte ani in presa scrisa (Advertising Sales Director la Evenimentul zilei si Capital), Cristian Mihalache este activ in media si publicitate din anul 1993.

Mihalache si-a inceput cariera in 1993 la Plus Advertising (acum Lowe & Partners), urmatorul pas fiind acela de executive director la Total Media Shop. A parasit vanzarile de publicitate in 1995, pentru postul de marketing director, Parametru (importator si distribuitor Brenac), de unde revine in publicitate la Focus Publicis, unde ocupa functia de business development manager in perioada 1995 – 1997, iar mai apoi Initiative Media, in perioada 1997 -1998. A mai activat in perioada 1998-2000 in Monopoly Media, ca director executiv, Omega Press Investment – departamentul de advertising, in 2000 – 2001si Betacons, in 2001.

A fost director de publicitate la Evenimentul Zilei intre 2001 – 2006 si a coordonat vanzarile de publicitate pentru Capital intre 2006 – 2008.

Cristian Mihalache a urmat facultatea de management din cadrul Academiei de Studii Economice si in 2008 a absolvit programului EMBA din cadrul Asebuss.

Despre subiect au mai scris reportervirtual.ro si paginademedia.ro.

Urmărește Daily Business pe Google News