Campania va fi prezenta la radio, in presa nationala, in cinematografe, mall-uri si supermarketuri, prin publicitate in spatii publice (OOH) si in mediul online.
Campania va fi difuzata in 16 tari din Europa si este realizata de Publicis (si nu de Saatchi&Saatchi cum anuntate anterior compania n.r.) impreuna cu Mediaedge:cia, agentia responsabila de achizitia media.
Mecanismul campaniei se axeaza pe o promotie in cadrul careia fiecare achizitie facuta cu un card Visa ii poate aduce posesorului cardului un pachet pentru doua persoane la Finala Campionatului Mondial de Fotbal FIFA 2010, doua pachete, de asemenea pentru cate doua persoane, la meciurile din grupe, si cate 6 premii zilnice in valoare de 500 lei.
Spotul prezinta drumul pe care un suporter din Europa, aflat in fotoliu, cu un castron de floricele in mana si cu o silueta nu tocmai de invidiat, il parcurge pana in Africa, intrand in ecranul televizorului.
[dbvideo=394]