- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Directorul de marketing al BCR: Pentru noi, online-ul e mai important decat presa scrisa

27 Jul, 11:38 • andra.gheorghe
Bugetul alocat de BCR comunicarii online creste, incepand cu 2008, cu 50% in fiecare an, a afirmat Daniel Pana, directorul de marketing al bancii, care a subliniat ca Internetul ocupa pozitia a doua ca importanta si investitii in mixul de comunicare, devansand deja presa scrisa si concurand cu outdoorul.
Directorul de marketing al BCR: Pentru noi, online-ul e mai important decat presa scrisa

Importanta mediului online a sporit de la an la an in cazul BCR, datorita potentialului ridicat de atingere a publicului tinta, potrivit directorului de marketing al institutiei.

„Strategia noastra este sa implicam tot mai mult clientii in procesul de comunicare si de aceea mergem pe toate mediile in care putem sa intram in conversatie cu ei: pe internet, pe platformele online de socializare, dar si prin evenimente”, a detaliat acesta pentru DailyBusiness.ro

Daniel Pana nu a oferit detalii referitoare la dimensiunea bugetului de marketing pe care il gestioneaza anul acesta, sau la investitiile alocate comunicarii pe Internet, afirmand ca acestea sunt dimensionate in functie de obiectivele strategice ale BCR.

„Politica bancii nu ne permite sa discutam despre bugete. Ceea ce pot insa sa va spun este faptul ca din 2008, in fiecare an bugetul de online a crescut cu peste 50%. Potentialul de dezvoltare al acestui canal depinde foarte mult de gradul de penetrare in viitor al internetului si de raspandirea din ce in ce mai larga a tehnologiei wi-fi si a internetului mobil” a declarat Pana.

Cea mai recenta campanie de comunicare a BCR, „Tu cu cine faci banking?”,care dispune de tot ce a mai ramas din bugetul de marketing al BCR pe 2010, a debutat online, printr-un teasing pe bloguri.

Potrivit lui Pana, banca a ales sa dea curs noii campanii online tocmai datorita usurintei cu care se poate comunica pe Internet, dar si pentru a atrage consumatorul de Internet, respectiv blog.

„Cu cine faci banking?” marcheaza in acelasi timp o schimbare in comunicarea bancara bazata pana acum pe un discurs unidirectional ce punea accentul pe servicii si oferte, facand trecerea la o etapa conversationala, intre oameni si banca, a declarat si Aura Toma, CEO-ul Tempo Advertising, agentia care se ocupa de creatia BCR.

„Conceptul de comunicare pleaca de la faptul ca oamenii resimt tot mai mult nevoia confortului financiar, lucru care a condus la schimbarea modului in care ei percep relatia lor cu bancile. Acum ei incep sa constientizeze ca e important cu cine faci banking, pentru ca in viata de zi cu zi, increderea in fortele proprii si puterea de a-si urmari visele sunt influentate direct de situatia financiara”, a explicat sefa Tempo Advertising.

Urmărește Daily Business pe Google News