Potrivit unor documente publicate recent, Bauer a vandut in 2009 cu doar 1,7 euro afacerea de tehnoligie de blogging pe terminale mobile YoSpace, pe care o cumparase in 2007, si 40% din compania indiana NextGen Publishing, pachet achizitionat in 2008.
Bauer, fosta Emap, a cumparat Yospace Technologies cu 10,3 mil. euro si 40% din NextGen Publishing cu 4,6 mil. euro.
Bauer nu a oferit niciun detaliu cu privire la motivul vanzarii acestor afaceri, dar a precizat ca decizia a fost luata in urma unei analize amanuntite, potrivit The Telegraph.
De asemenea, Bauer a subliniat ca vanzarea YoSpace nu va avea niciun impact material asupra companiei.
YoSpace nu era insa profitabila nici la momentul achizitiei de catre Bauer, raportand cu un an inainte o pierdere de circa 550.000 euro.
Veniturile Bauer au crescut anul trecut la 291 mil. euro, de la 243 mil. euro in 2008, desi compania a anuntat ca au fost afectate de scaderea pietei de publicitate.