Elena Serban pune explozia de promotii din ultima vreme pe seama unei reactii tactice in vederea mentinerii cotei de piata a companiilor, dar care afecteaza veniturile.
Chiar si in aceste conditii, promotiile sunt necesare pentru ca, pe de o parte, oamenii se uita mai mult ca inainte la pret, iar pe de alta parte aceasta este una dintre metodele prin care o companie isi asigura cash-ul, a mai spus Elena Serban, in cadrul evenimentului „Promotiile acum. Ce functioneaza si ce nu?”, organizat de Smark.
In acest context, ea a subliniat nevoia de inovatie si de transmitere a mesajului pe mai multe cai de comunicare, in contextul in care „consumatorii au nevoie de povesti care nu pot fi spune intr-un spot de 30 de secunde la televizior”.
De asemenea, directorul de marketing al Albalact a subliniat importanta existentei unui plan de activitati promotionale, care sa se deruleze pe perioade mai mari de timp, un exemplu in acest sens fiind promotia „Cif si Domestos. Si harnici si darnici”, care are o vechime de 6 ani.