Subiectul
exploatarii gazelor de sist a beneficiat de cea mai mare expunere in
mass-media online in saptamana 14 octombrie – 20 octombrie 2013.
Ziua de varf in care s-a discutat cel mai mult pe aceasta tema a fost
18 octombrie 2013, ziua urmatoare anuntului companiei Chevron ca
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-companii/chevron-suspenda-explorarea-gazelor-de-sist-in-silistea-in-huiduielile-protestatarilor-94907/]va
suspenda activitatea[/url] privind exploatarea gazelor de sist in
localitatea Silistea (Vaslui). In aceasta zi au fost publicate 174 de
articole.
Exploatarea
gazelor de sist a fost un hot-issue si pentru social
media, inregistrand un numar de 1.524
de mentionari pe paginile de Facebook, conturile de Twitter, bloguri,
forumuri si in comentariile articolelor.
Ziua de varf in care
subiectul a fost cel mai intens discutat in social media a fost 17
octombrie 2013, data corespunzatoare anuntului Chevron ca va suspenda
activitatea exploatarii gazelor de sist in Silistea.
Cum au declinat
subiectul companiile si autoritatile
In contextul
exploatarii gazelor de sist, principalele companii care au beneficiat
de expunere mediactica in online au fost Chevron (1.264 de aparitii)
si Gazprom (230 de aparitii). Exxon Mobil si Shell au avut aparitii
sporadice legate de tema analizata (exploatarea gazelor de sist), cu
68 de mentionari in media online, respectiv 18 articole.
Dintre
reprezentantii autoritatilor, Prim-ministrul, Victor Ponta, a
beneficiat de un coverage media in online de 580 de articole
referitoare la subiectul analizat, in timp ce presedintele Romaniei,
Traian Basescu, a avut 188 de aparitii, iar ministrul Economiei,
Andrei Gerea, 33 de aparitii.
Gazele de sist
vs. alte subiecte al lunii octombrie
In luna octombrie,
alaturi de exploatarea gazelor de sist, in topul celor mai discutate
subiecte din mass-media online s-au clasat: Rosia Montana (12.065 de
aparitii), ziua Regelui Mihai (860 de aparitii), botezul Printului
George (318 aparitii) si situatia cainilor fara stapan (193 de
aparitii).
Astfel, subiectul
central al analizei MediaIQ – exploatarea gazelor de sist – se
situeaza pe locul al doilea intr-un clasament al celor mai discutate
teme in mass-media online in perioada mentionata.
Monitorizarea a fost
realizata pe un esantion de 1.500 de surse cu acoperire nationala si
locala (cotidiane nationale si locale, periodice nationale si locale,
site-uri de televiziuni & radiouri); peste 50.000 de bloguri cu
trafic foarte mare si comentariile scrise la fiecare articol; 10.000
de pagini de Facebook si comentariile scrise la fiecare intrare;
40.000 de conturi de Twitter si peste 50 de forumuri.
Citeste si:
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-media-marketing/realitatea-tv-amendata-pentru-modul-in-care-a-relatat-protestele-de-la-pungesti-95306/]Realitatea
TV, amendata pentru modul in care a relatat protestele de la
Pungesti[/url]
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-companii/americanii-au-furat-tehnologia-pentru-exploatarea-gazelor-de-sist-de-la-un-roman-95092/]Americanii
au furat tehnologia pentru exploatarea gazelor de sist de la un
roman[/url]