Dana Bursuc, marketing communications senior manager al companiei, a declarat pentru DailyBusiness.ro ca noul spot „Mama si fiul” apare incepand de vineri, iar campania “Fluturele” a incetat sa se mai difuzeze din data de 14 octombrie.
Spotul “Mama si fiul” a fost realizat tot de Papaya Advertising, agentie care colaboreaza cu Ogilvy Romania pentru campanile de business si brand image ale Cosmote.
Noua reclama vine la mai putin de doua luni de la lansarea campaniei „Fluturele”, care a reprezentat subiectul mai multor controverse legate de asemanarea cu un alt spot, realizat de acelasi regizor grec, cu mai multi ani in urma.
„Noul clip sugereaza o alta abordare: exista intotdeauna o persoana careia ii pasa de tine si ale carei intamplari ar putea sa te detaseze de sentimentele coplesitoare. ‘Mama, sunt mai bine acum’, spune personajul din spot, la finalul unei conversatii emotionale cu mama sa”, se arata intr-un anunt al companiei.
[dbvideo=761]
Bursuc a precizat ca noua reclama vine „ca urmare a succesului campaniei ‘Fluturele’, ne-am dorit sa extindem platforma de comunicare ‘Timp sa ascultam’, o abordare deosebita si originala pentru acesta categorie, si sa aratam, mai clar, ceea ce noi, Cosmote, propunem utilizarea telefoniei mobile nu pentru a numara minute, ci pentru a auzi vocea celor dragi, pentru a comunica si inlatura distanta fizica”.
De asemenea, potrivit reprezentantilor companiei, „spotul TV ‘Fluturele’ a miscat publicul si a generat multe reactii pozitive in social media”, motiv pentru care Cosmote a hotarat sa „continue comunicarea in directia ‘Timp sa ascultam’, venind cu o propunere concreta care ofera timpul necesar pentru a asculta si a comunica pe indelete”.
In acelasi timp, acestia sustin ca actualul spotul TV, „Mama si fiul”, are rolul de a promova planul tarifar de voce, sms, apeluri video sau trafic de date.
[dbvideo=730]