Frank a anuntat miercuri o prima campanie, care se va derula pe durata unui an, potrivit oficialilor agentiei de publicitate.
Campania – declinata pe TV , radio, print si online – promoveaza atat noul model Skoda Octavia Tour, cat si ofertele speciale destinate programului Remat 2009. In acelasi timp, urmareste consolidarea imaginii Skoda prin sustinerea sloganului „Simply clever”.
Echipa de creatie a campaniei a fost compusa din: Vlad Rusu – Skoda brand manager, Ileana Pisau – Skoda marketing & communication manager, Miruna Pop – Frank client service director, Katerina Georgievska – Frank account executive, Alexandru Bratianu – Frank creative director/copywriter, Irina Chira – Frank art director, Ionica Dogaru – graphic designer. Reclama TV a fost regizata de Andreea Paduraru si produsa de Tandem Film.
Frank Group este un grup de agentii independente. Portofoliul de servicii oferite de Grup si de companiile partenere include publicitate, branding, strategie, online (prin divizia Frank Digital), retail marketing (prin MSPS), organizare de evenimente (prin Skepsis), productie, media (United Media) si relatii publice.
Printre clientii agentiei se numara Sprider Stores, Asirom, Miele, Singer, Schenker, Mothercare si altii.