„Urmarind evolutia online-ului si a divertismentului online de la inceputul anului putem estima ca, pana la sfarsitul anului, tinerii de pana in 30 de ani vor petrece mai mult timp in fata unui program online decat in fata unui program TV traditional”, afirma Iulia Orzan, project leader pentru contul Romtelecom al Frank Digital, agentia interactiva a operatorului telecom.
Romtelecom a inceput sa publice online serialul „Viata in 3”, pe platforma locala de video sharing Trilulilu, in luna septembrie. Serialul transpune intr-o serie de 43 episoade scurte intamplari si intrigi similare cu cele intalnite in show-uri populare de televiziune.
Programul este „powered by Romtelecom”, si sustinut de branduri ca Microsoft, Kraft Paints, Coca-Cola, Sony Ericsson, Henkel si Sprider Stores, ale caror produse sunt plasate in serial.
Oficialii Romtelecom nu au oferit detalii referitoare la bugetul alocat serialului, insa au spus ca proiectul a fost gandit astfel incat sa se auto-sustina macar partial prin veniturile pe care le genereaza.