Departamentul este format de trei specialisti in comunicare de criza, si este coordonat de Ana-Maria Constantinescu, business development director GMP PR.
Cu o experienta de 11 ani in comunicare si o certificare in cadrul Chartered Institute of Public Relations, Londra, Constantinescu preia si functia de head of crisis division.
Echipa coordonata de ea a gestionat circa 30 de crize de comunicare in ultimii ani, de la accidente de munca, relatia cu autoritatile, conflicte cu sindicatele, crize interne sau reglementari de pret, pana la restructurari sau crize de mediu.
„Despre o criza se spun multe: ca este o oportunitate, ca depinde in proportie de 90% de comunicare, ca poate distruge o reputatie solida in cinci minute si multe altele. Noi spunem ca identificarea din timp a posibilelor situatii de criza, simularile sau manualul de criza sunt la fel de importante pentru un business ca bugetarea sau planificarea personalului. Din experienta noastra, 90% dintre companii nu sunt pregatite sa gestioneze o criza cu care nu sunt familiare”, a declarat Ana-Maria Constantinescu.
GMP PR este una dintre cele mai importante agentii de relatii publice din Romania. Cu o echipa de 21 de specialisti in comunicare, agentia ofera servicii de consultanta in PR si organizare de evenimente pentru companii precum Petrom, Apa Nova, Romtelecom, Pepsi, Ericsson Romania, A&D Pharma, Henkel, Ursus Breweries, Muller, HP, Toyota sau Interex.