Fondatorul si directorul general al Transavia sustine ca productia anuala a companiei se ridica la peste 50.000 tone de carne de pasare in fermele proprii din mai multe regiuni transilvanene.
Produsele Transavia sunt prezente pe piata interna in procent de 75% in marile lanturi de retail prin brandurile Fragedo si Papane.
Transavia este prezenta si pe piata internationala, prin exporturile realizate in tari din Comunitatea Europeana (inclusiv Marea Britanie) si Orientul Apropiat.
GolinHarris Bucuresti a luat fiinta in acest an in urma afilierii agentiei Lowe PR la reteaua internationale de PR, GolinHarris Worldwide.
Acesta este primul birou din Europa Centrala si de Est al companiei americane, care detine in total 35 de birouri in America, Asia Pacific, Europa si Orientul Mijlociu.
Recunoscuta de industria de comunicare prin castigarea titlurilor Agentia de PR a anului 2010 in Romania si PRWeek Large PR Agency of the Year 2010, GolinHarris este specializata in crearea de campanii de comunicare care genereaza word of mouth si vizibilitate crescuta pentru clientii sai, indiferent de segmentul de piata in care acestia activeaza.
Agentia acopera intreg spectrul de Practici Globale de Specialitate si asigura gama completa de Servicii Specializate de PR, Corporate Communication, Marketing&Brand Communication, Digital PR, Financial Communication, Internal Communication, CSR, Healthcare Communication, Public Affairs, Media Relations, Media Training, Research, Crisis Management.
Portofoliul de clienti GolinHarris Bucuresti include companii de renume precum Electrolux, RBS – Royal Bank of Scotland, Franklin Templeton Investments, Orange, Johnson&Johnson, Schneider Electric, Ferrero, Century 21, Architected Business Solutions, Hasbro, Frey Wille, Crucea Ro?ie Romana.
GolinHarris Bucuresti este membra a grupului de companii din care mai fac parte Lowe, Initiative, Brand Connection, HyperActive si Medic One si este multipla finalista la festivaluri internationale precum European Excellence Award si Sabre Awards.