Potrivit raportului revizuit al retelei, cheltuielile globale cu publicitatea vor ajunge anul acesta la 451 miliarde euro. Pentru 2011 este estimata o crestere de 4,5% pana la 471 miliarde euro.
Europa Centrala si de Est va inregistra o crestere de 6,5% pana la 18 miliarde de dolari, fata de o scadere de 17,7% in 2009. Pentru 2011, perspectiva este o crestere de 10,6% pana la 20 de miliarde de dolari.
In Europa de Vest, cheltuielile cu publicitatea vor creste cu 2,1% pana la 102 miliarde dolari, in timp ce SUA va inregistra totusi o scadere de 1,3% pana la 145 miliarde dolari. Pentru 2011 insa, cheltuielile cu publicitate din SUA sunt estimate sa creasca cu 2,5% pana la 149 miliarde de dolari.
Reteaua GroupM, care include agentiile MediaCom, Mindshare, MEC si Maxus, a detinut 32,4% din piata globala a achizitiei de media in 2009.
GroupM gestioneaza conturile de media ale unor branduri precum Unilever, HSBC, Orange, Ford, BT. Procter & Gamble, GlaxoSmithKline si Dell.