Oficialii GroupM se asteapta la o scadere cu pana la 4,3% a investitiilor in publicitatea din SUA anul acesta, pana la 155 miliarde dolari (116 miliarde euro), dupa ce in decembrie previzionau o depreciere de doar 3% a cheltuielilor de promovare. Pentru anul viitor, Group M asteapta o depreciere de inca 6,8% a investitiilor in publicitatea americana, pana la 144,5 miliarde dolari (108 miliarde euro).
Pe plan global, cheltuielile cu publicitatea vor scadea cu pana la 4,4% in 2009, pana la 425 miliarde dolari (320 miliarde euro), potrivit Group M, dupa cresterea de 3% raportata in 2008.
In decembrie 2008, GroupM previzionase o stagnare a investitiilor globale pentru anul acesta, la 458 miliarde dolari (344,5 miliarde euro).
Previziunile companiei pentru publicitatea din Europa de Vest arata o scadere a investitiilor cu 6,7% in 2009, dupa deprecierea cu 1 procent de anul trecut.