Astfel, grupul a avut in 2009 o cifra de afaceri de 1,3 miliarde franci elvetieni (907,4 mil.euro), fata de 2008, cand afacerile s-au cifrat la 1,54 miliarde franci elvetieni (1,07 mld.euro).
Rezultatele slabe ale grupului sunt puse pe seama crizei financiare si a scaderii pietei de publicitate pe segmentul printului.
Veniturile din mediul digital au insumat 112,3 milioane franci elvetieni (78,3 mil.euro), in scadere cu 16% fata de anul trecut, si au reprezentat 8,7% din totalul veniturilor.
In Romania, piata de publicitate in segmentul ziarelor s-a prabusit, cu pana la 70%, acest fapt avand un puternic impact si asupra operatiunilor de aici. In ciuda relansarii ziarului Libertatea si a revistei dedicate femeilor Libertatea pentru femei, efectele crizei nu au putut fi stopate, se arata in comunicatul de presa al companiei. Mediul online a raportat insa cresteri.
Rezultatele complete pentru Romania vor fi prezentate pana la sfarsitul lunii.
Anul acesta, Ringier a vandut Capital si Evenimentul Zilei si a inchis revista Diva.