In noul post ocupat, Anescu va avea responsabilitatea de a gestiona actiunile operationale ale organizatiei, de a creste activitatea si vizibilitatea asociatiei, atat prin activitatile derulate cat si prin atragerea de noi membri, in contextul dezvoltarii pietei de publicitate online, se arata intr-un comunicat al IAB.
Anterior postul a fost ocupat de Ionut Oprea care a renuntat la functia de director executiv al IAB Romania, in iulie 2011, fiind ales ca membru in Consiliul Director, unde coordoneaza si Consiliul de Social Media, dupa o perioada de 4 ani in aceasta functie de conducere.
„Obiectivul meu in noul post ocupat este ca IAB Romania sa devina un suport activ pentru dezvoltarea afacerilor membrilor nostri. Cu sprijinul Consiliului Director si al grupurilor de lucru din cadrul IAB Romania intentionam sa furnizam atat membrilor cat si pietei cat mai multe materiale, exemple, seminarii, recomandari si standarde, studii, informatii si oportunitati de networking astfel incat sa devenim un punct de referinta al industriei de publicitate online. Totodata, ca membru activ in reteaua IAB Europe, vom reprezenta interesele membrilor nostri la nivel international”, a declarat Ioana Anescu.
Ioana Anescu este implicata in activitatile IAB Romania incepand din 2009 si anterior a ocupat postul de Secretar Executiv, fiind licentiata in Marketing la ASE Bucuresti, lucreaza in marketing si comunicare din 2003, iar din 2008 este o prezenta activa in mediul online.
Asociatia IAB Romania a fost creata in anul 2006 si reuneste cele mai importante companii din domeniul publicitatii pe internet: regii de media, agentii de publicitate, furnizori de servicii in domeniul publicitatii online si publisheri autohtoni.
IAB Romania este o asociatie profesionala, fara scop lucrativ, neguvernamentala, apolitica si autonoma, care isi propune sa protejeze si sa promoveze interesele profesionale si investitiile realizate pe piata de publicitate online din Romania, sa elaboreze standarde ale industriei si sa creeze cadrul pentru autoreglementare.