„Nu mai este niciun secret faptul ca focusul grupului Leo Burnett este indreptat catre comunicarea digitala. In momentul de fata, din cele 9 companii din grup, 3 sunt dedicate acestui mediu, iar ca pondere a profitului, in 2010 ne asteptam sa depasim 15% din total grup numai din acest domeniu”, a afirmat Iordache.
Grupul condus de Stefan Iordache a lansat in 2010 doua agentii de digital, Digital Star si The Geeks. iLeo, singura agentie de digital din componenta grupului in 2009, a raportat pe anul trecut un profit brut de 300.000 euro, echivalentul a 11,5% din profitul total al grupului.
Leo Burnett este unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala, cu venituri de peste 60 milioane euro in 2009, si un profit brut de peste 2,6 milioane euro. Pentru anul in curs, reprezentantii grupului nu au facut estimari cu privire la venituri si profit.
Agentia de media a grupului, Starcom MediaVest, este cel mai mare generator de venituri si profit al grupului, cu afaceri de circa 42 milioane euro anul trecut, valoare care se va mentine si in 2010, potrivit lui Iordache. Profitul Starcom pe 2009 s-a cifrat la 1,6 milioane euro, mai bine de jumatate din profitul total al grupului.
Cele mai importante grupuri de comunicare din Romania, si principalii concurenti ai Leo Burnett, sunt The Group, Ogilvy Group Romania, Lowe, McCann Erickson si Centrade Saatchi & Saatchi.
Agentiile de digital ale Leo Burnett, toate full service, concureaza direct cu nume ca Hyper Active (parte a Lowe), Webstyler (detinuta de GMP Advertising sau MRM Worldwide (detinuta de McCann Erickson), pe o piata locala de publicitate online care se apropie de 20 millioane euro.