„Din cauza crizei, nu ne mai vin contracte pentru publicitate. Magazinul nu se renoveaza in intregime, doar aripa Calarasi. Speram ca de saptamana viitoare sa imbracam din nou fatadele, dar nu e nimic sigur, inca nu am semnat niciun contract”, au declarat pentru DailyBusiness.ro oficialii de marketing ai magazinului.
Pana nu de mult, Unirea era acoperit de cel mai mare mash expus pana in prezent in Romania, pentru campania „Ambitia”, dezvoltata de Ursus. Mash-ul a fost „vandut” de agentia Imperial Media, cu care magazinul inca este sub contract.
„Campania pentru Ursus s-a finalizat, de asta am dat jos mash-urile”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Mihaela Culea, client service directorul Imperial Media. In prezent mai avem pe Unirii cateva billboarduri pentru Heineken si Kenvelo. Vom intra si cu alte mashuri pe magazin, dar inca nu stim cand si pentru ce branduri”.
Magazinul Unirea este cea mai scumpa locatie de mash-uri din Bucuresti.
[gallery:105]
Pozitionat pe una dintre arterele cu cel mai intens trafic din Bucuresti, magazinul Unirea practica tarife mari pentru publicitatea outdoor. Un mash pozitionat pe magazin poate costa, brut, intre 50.000 si 70.000 euro pe luna, pret care include toate costurile aferente: chiria spatiului, productia si creatia (in cazul in care aceste servicii sunt acoperite de agentia de outdoor), intretinerea.
Mash-ul pentru Ursus al Imperial Media a costat circa 20.000- 30.000 euro, net, pe luna de expunere, conform unor surse din piata de outdoor.
La mai putin de un kilometru distanta, magazinul Cocor, care a construit cea mai moderna fatada outdoor din tara, pe panouri digitale, pare sa nu aiba problemele magazinului Unirea.
Cocor MediaChannel, cea mai scumpa locatie pentru publicitate outdoor din Bucuresti, a raportat venituri de 1,3 mil. euro anul trecut, si isi propune sa-si creasca business-ul cu 20% anul acesta, pana la 1,6 mil. euro, potrivit unei declaratii din urma cu aproape doua luni a Alexandrei Enuta, sales & PR manager Cocor Media Channel.