- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Marea Britanie: Interzicerea reclamelor la alcool ar aduce pierderi de 180 mil. lire industriei media

09 Sep, 11:46 • Redactia DailyBusiness
Interzicerea reclamelor la alcool in Marea Britanie, recomandata de British Medical Association (BMA), ar putea provoca pierderi de peste 180 mil. lire sterline (205 mil.euro) pe an industriilor media, afectata deja de criza economica, potrivit The Guardian.
Marea Britanie: Interzicerea reclamelor la alcool ar aduce pierderi de 180 mil. lire industriei media

In primele 6 luni ale anului, companiile producatoare de alcool au cheltuit 72 mil. lire sterline pe reclama la televiziune, 46,5 mil. lire sterline pentru publicitate in ziare si reviste, 28 mil. lire pe reclamele outdoor si alte 14 pentru reclame in cinematografe. Alte 4,5 mil. lire au fost cheltuite pe radio, iar 15 mil.lire pentru reclama prin intermediul direct mail.

Departamentul britanic de Cultura, Media si Sport s-a distantat, de asemenea, de ideea unei interziceri totale a reclamelor la alcool, invocand cercetarile care dovedesc ca impactul masurii asupra consumului de alcool este foarte nesigur.

Potrivit reprezentatilor BMA, este esential ca guvernul Marii Britanii sa abandoneze sistemul de autoreglementare pentru reclamele la alcool.

Urmărește Daily Business pe Google News