La pitch au participat 4 agentii din Romania, iar procedura de licitatie a fost structurata in 2 faze: mai intai prezentarea ideii strategice, apoi cea a ideilor de comunicare creative, integrate. Echipa din partea clientului care a evaluat agentiile a fost formata exclusiv din reprezentanti Toshiba Europa, cu sediul in Dusseldorf.
Grupul McCann va oferi Toshiba servicii de comunicare printr-o abordare neconventionala a canalelor media pentru proiectul „Toshiba. No Matter What Guarantee”.
Proiectul Toshiba ‘No Matter What Guarantee’ asigura cumparatorilor de laptop-uri Toshiba un sistem de garantie care acopera daunele accidentale suferite de produs, ofera protectie in cazul furturilor, posibilitatea returnarii produsului in situatia in care cumparatorul nu este satisfacut de el sau in caz de incapacitate de plata din cauza disponibilizarii.
McCann a castigat pitchul cu o echipa formata din Adrian Botan – director de creatie Andreea Sandu – chief growth officer, Raluca Iacob – strategic planner, Irina Ionita – account executive, Dinu Panescu – senior copywriter, Bogdana Butnar – managing director & head of strategy MRM Worldwide Romania, Veronica Nicolae – head of tech practice McCann PR, Andrei Toniuc – chief growth officer Momentum si Victor Croitoru – media director Universal McCann Romania.
Din grupul de comunicare McCann Erickson Romania fac parte agentiile McCann Erickson, Universal McCann, McCann PR, MRM Worldwide si Momentum. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice retele de advertising cu birouri in 205 orase din 132 de tari.