Ghidul Metropotam costa 19 lei, are 142 de pagini si prezinta restaurante, cafenele, cluburi, baruri si recomandari.
Primul numar al Metropotam, scos intr-un tiraj de 10.000 de exemplare, nu contine publicitate.
„Numarul urmator, care va aparea la anul, va avea sigur si publicitate. Deja avem mai multe oferte in acest sens”, a spus Dragos Novac. Lansarea oficiala a revistei va avea loc in cadrul unui eveniment pe data de 15 iunie.
„Am ales sa distribuim ghidul exclusiv in lanturile Carturesti din toata tara, deoarece librariile acestea corespund target-ului nostru – oameni cultivati, in mare parte tineri. Nu suntem pe pierdere cu acest proiect, desi mare parte din ceea ce primim de pe urma revistei dam catre Carturesti”, a mai spus Novac.
In ceea ce priveste Metropotam.ro, Novac a spus ca atrage cel mai mult trafic dintre toate proiectele detinute de companie, acestea atragand lunar intre 1 milioan si 1,5 milioane vizitatori.