„Proiectul Statiile de cafea Nescafe este unul foarte complex si este evaluat la aproximativ 362.000 lei (85.000 euro). Valoarea finala va depinde insa de investitiile ulterioare, pe care Nescafe va trebui sa le efectueze in locatiile amenajate, in urma unor posibile actiuni de vandalizare”, au declarat pentru DailyBusiness. ro oficialii Nestle.
[gallery:2]
Timp de o saptamana, trecatorii vor putea servi in statiile amenajate cafea Nescafe preparata. In saptamanile urmatoare, acestia vor primi plicuri de cafea solubila Nescafe Red Cup si Nescafe 3 in 1.
Proiectul se deruleaza in intervalul 1- 30 aprilie 2009, in centrele marilor aglomerari urbane: Bucuresti, Brasov, Craiova, Cluj si Iasi.
Agentiile care au dezvoltarea si implementat campania, alaturi de Nestle sunt BV McCann Erickson, Zenith Media Romania si agentia de productie Media Advertising.
Compania elvetiana Nestle, unul dintre cei mai importanti producatori de alimente din lume, a fost fondata in anul 1866, este prezenta in 84 de tari, cu 456 de fabrici si un numar de 283.000 angajati. Nestle a patruns pe piata romaneasca in 1995, in momentul de fata avand peste 700 de angajati.