De asemenea, 81% dintre respondenti sunt constienti de importanta pe care o are publicitatea in finantarea evenimentelor sportive, a expozitiilor de arta sau a evenimentelor culturale.
71% dintre cei chestionati sunt de acord cu faptul ca publicitatea contribuie la cresterea economiei, iar 68% considera ca tocmai reclama stimuleaza competitia, care determina aparitia unor produse mai bune si la preturi mai scazute.
In plus, potrivit aceluiasi studiu, 67% dintre consumatori accepta faptul ca publicitatea le ofera informatiile necesare in luarea deciziilor in ceea ce priveste achizitia, iar pe 66% dintre ei chiar ii amuza uneori.
Reclama la TV, cea mai de incredere
La nivel global, peste 60% dintre cei care au participat la studiu au cea mai mare incredere in reclamele difuzate pe TV, cel mai mic procent la acest capitol fiind inregistrat in Europa (49%), iar cel mai mare in America Latina (74%).
Studiul a fost realizat in perioada martie-aprilie pe un esantion de 25.000 de pesoane din 50 de tari din Europa, Asia, America de Nord si de Sud si Orientul Mijlociu.