Afacerile House of Media au scazut, anul trecut, cu 42% fata de 2008, cand agentia inregistrase 51 milioane euro, si un singur angajat.
Profitul companiei, in schimb, a crescut de la 9.200 euro in 2008, la 37.000 euro in 2009.
Datele pentru House of Media au fost ultimele procesate de Registrul Comertului in randul companiilor care formeaza The Group.
House of Media ridica astfel intreg business-ul The Group la 76,5 milioane euro (324 milioane lei), care urca, ca si in 2008, pe prima pozitie in topul celor mai mari grupuri de comunicare din tara.
Concurenti ai lui Szigeti din piata de comunicare, ca Bogdan Enoiu (McCann Erickson), Teddy Dumitrescu (Publicis) sau Stefan Iordache (Leo Burnett), au pus sub semnul intrebarii modalitatea in care agentiile din The Group reusesc sa ajunga la venituri de ordinul zecilor de milioane euro, cu 1 sau 2 angajati. Enoiu a afirmat recent pentru AdPlayers ca „The Group are o formula ‘Z’ de multiplicare a business-ului careia ii cautam inca o explicatie”.