Echipa de management este, in continuare, condusa de Lucian Palaz, ce ocupa pozitia de CEO.
Palaz face parte si din Consiliul de Administratie al companiei, alaturi de ceilalti doi membri numiti recent din partea actionarului Affichage Holding SA.
Rene Rosenberg este noul director de operatiuni al Affichage Romania si va avea ca principale atributii coordonarea activitatii societatii pe piata de publicitate out-of-home din Romania.
El a lucrat anterior pentru compania germana de publicitate out-of-home Wall AG, in cadrul careia a detinut diverse functii de conducere inca din anul 1999, ultima fiind aceea de director regional pentru Europa de Est si management director al Wall Bulgaria.
Rosenberg este licentiat in stiinte economice si vorbeste fluent limbile engleza si germana.
Thomas Rainer (Chief Affichage International) este noul presedinte al Consiliului de Administratie al Affichage Romania. Rainer este specializat in stiinte economice.
Inainte de a prelua functia de conducere pe care o detine in prezent in cadrul Affichage Holding SA, Rainer a coordonat, printre altele, operatiunile internationale ale companiei de publicitate out-of-home Wall AG din Germania.
Alaturi de Thomas Rainer, Ulrich von Bassewitz a fost numit ca nou membru al Consiliului de Administratie al Affichage Romania.
Ulrich von Bassewitz ocupa in acelasi timp si functia de director financiar in cadrul Affichage Holding SA.
Acesta a activat la nivel international in domeniul consultantei si formarii managementului de varf si, inainte de a se alatura grupului Affichage, a colaborat, printre alte companii, cu grupul SMP Management Program St. Gallen AG si cu Bossard Consultants/Gemini Consulting.
Ulrich von Bassewitz a absolvit cursurile Universitatii din St. Gallen, detinand o diploma de licenta in economia afacerilor.
Avand o cota de piata de aproape 30% si o cifra de afaceri de 13,85 mil. euro in 2009, Affichage Romania este una dintre cele mai mari companii de publicitate out-of-home din Romania, potrivit datelor proprii.
La nivel national, Affichage Romania detine 4.686 de spatii de publicitate, distribuite in peste 60 de orase. Din totalul spatiilor detinute de Affichage Romania, 26% se afla in Bucuresti si restul de 74% sunt situate pe intreg teritoriul tarii. Affichage Romania dezvolta proiecte de mobilier stradal in parteneriat cu primariile si este prezenta in mai multe orase, printre care Brasov (statii de autobuz, chioscuri vanzare flori si presa, coloane), Oradea, Botosani, Vaslui, Sighisoara, Cisnadie (statii de autobuz) si Bucuresti (coloane).
Compania Affichage Holding SA este specializata in publicitate out-of-home, fiind listata la Bursa de Valori SIX Swiss Exchange din Zurich.
Printre filialele sale se numara multe societati de renume la nivel national si international. Affichage se claseaza pe locul al saselea la nivel mondial in sectorul publicitatii out-of-home.