Astfel, se estimeza ca Omnicom va cheltui „sute de milioane de dolari” din bugetele clientilor sai, printre care se numara PepsiCo, McDonald’s, Apple sau Sony, pentru afisarea de reclama pe site-urile Google, in urmatorii ani.
In schimb, Google va crea un „birou comercial global” care va permite Omnicom sa achizitioneze mai usor reclama pe platforma Google.
De asemenea, Google, care detine si site-ul cu continut video YouTube, va oferi Omnicom date si analize prin care este masurata eficacitatea reclamelor.
Parteneriatul nu are o componenta de exclusivitate, in sensul ca Google poate lucra in continuare cu grupurile de comunicare WPP sau Publicis, iar Omnicom poate lucra cu Yahoo sau Facebook, rivalii Google.
WPP, care detine agentiile MediaCom, Mediaedge:cia, Mindshare si Maxus, cheltuieste in acest moment cei mai multi bani pentru a cumpara spatiu de reclama pe site-urile Google, iar parteneriatul cu Omnicom nu va schimba acest lucru, scrie Brandrepublic.com.