Internetul va depasi astfel publicatiile tiparite, urmand sa ajunga al doilea mare mediu de promovare al produselor, dupa televiziune.
Intreaga piata de media si entertainment se va ridica pana in 2014 la 1,7 mii de miliarde $, de la 1,3 mii de miliarde $.
Studiul Media Outlook 2010-2014, arata ca publicitatea online, excluzand reclamele pe telefoane mobile, se va extinde pana in 2014, in SUA, la 34,4 mld. $, de la 24,2 mld.$ in 2009.
Publicitatea pe print va continua sa inregistreze un declin. Conform cifrelor prezentate de Newspaper Association of America, in SUA veniturile din publicitatea pe print au coborat in 2009 cu 28,6%, la 24,82 mld. $. PwC considera ca pana in 2014 acestea vor ajunge la 22,3 miliarde dolari.
La nivel global, piata va evolua foarte putin pana in 2014, cu 0,7%, pana la 71,5 mld. $.