Oficialii Publimedia nu au dat detalii despre economiile realizate prin inchiderea editiei de duminica a ziarului de sport.
Printre argumentele pe care Publimedia le enumera intr-un comunicat de presa in care anunta decizia se afla problemele legate de distributia dificila intr-o zi de duminica, precum si faptul ca „piata de cititori si piata de publicitate este mai ofertanta in varianta online”.
Decizia nu ii va afecta de jurnalistii care lucrau pentru editia de duminica a Pro Sport, acestia urmand sa-si continue activitatea pe online.
Editia de duminica a ProSport a avut vanzari de 22.000 de exemplare lunar, in primul trimestru al anului, potrivit datelor BRAT.
Astfel, pe segmentul ziarele de sport care apar duminica ramane doar GSP, care in intervalul ianuarie-martie a avut vandut in medie 25.000 de exemplare lunar, potrivit datelor BRAT.
Editia de duminica a ProSport a fost lansata in 2002, iar un an mai tarziu, principalul concurent a lansat Gazeta Sporturilor de duminica.
La sfarsitul lunii iunie, Publimedia a renuntat si la editiile tiparite ale publicatiilor locale Clujeanul, Ieseanul, Bihoreanul si Hunedoareanul, si a decis sa pastreze doar variantele online.
Publimedia International mai are in portofoliu publicatiile Ziarul Financiar, Business Magazin, ProSport, Gandul, Ce se intampla doctore!, The One, Pro Motor, Pro TV magazin si Time Out.