Romtelecom va evalua atat strategia de media, cat si preturile oferite de agentii.
„Confirmam ca am demarat prima faza a selectiei pentru servicii de media pentru toate brandurile din portofoliul companiei, intre care cele mai semnificative sunt Romtelecom Voce, Romtelecom Clicknet, Romtelecom Dolce si Romtelecom Business Solutions. La procesul de selectie organizat de Romtelecom au fost invitate cele mai importante agentii de profil de pe piata romaneasca. 8 agentii si-au confirmat intentia de participare”, au spus oficialii operatorului.
„Avand in vedere ca discutam despre un proces de selectie, la acest moment nu va putem oferi mai multe date, urmand sa revenim la finalul procesului cu anuntarea rezultatului, cel mai probabil la inceputul anului urmator”, au adaugat acestia.
United Media, agentie controlata de grupul grec de comunicare Ashley & Holmes, a castigat contul Romtelecom in 2008, evaluat atunci la 10 milioane euro, intr-o licitatie in care s-a „luptat” cu Mediacom, Stracom si Media Direction.
Romtelecom este al doilea operator telecom important, dupa Vodafone, care isi liciteaza serviciile de media anul acesta.
Contul Vodafone, evaluat la peste 10 milioane euro, a „plecat” in februarie la OMD, agentia de media a Omnicom Media Group, dupa o colaborare de peste 10 ani cu Universal McCann, divizia de media a McCann Worldgroup Romania.
Telecomul candideaza, anul acesta, la pozitia fruntasa in topul publicitatii romanesti, dupa ce in 2009 s-a clasat pe pozitia secunda, in spatele FMCG (bunuri de consum). Specialistii din agentiile de media evalueaza cheltuielile principalilor advertiseri din telefonie la peste 65 milioane euro net.