Potrivit lui Vlasceanu, pitch-ul pentru Volkswagen a fost organizat in octombrie-noiembrie 2009, la el participand doar DDB si Icon Advertising. DDB va furniza Volkswagen toate serviciile de advertising (creatie, productie, strategie, etc.), cele de media fiind in continuare gestionate de MPG Romania.
Directorul de marketing al Porsche Romania nu a oferit detalii referitoare la valoarea contului Volkswagen (autoturisme si vehicule comerciale).
Campania denumita „Jetta. Pare scumpa, dar nu este” si lansarea noului Touareg sunt primele initiative de comunicare desfasurate de catre DDB Bucuresti impreuna cu echipa de marketing de la Porsche Romania pentru brandul Volkswagen.
Fondata in 1996, DDB Bucuresti ofera servicii de comunicare integrate, avand un portofoliu de clienti multinationali si locali.
DDB Worldwide Communications Group este unul dintre cele mai mari grupuri de marketing si publicitate din lume, cu peste 200 de birouri in circa 90 de tari.
Porshe Romania a terminat anul 2008 cu o cifra de afaceri de peste 990 milioane euro si un profit de aproximativ 70 milioane euro.
Potrivit celor mai recente date afisate pe site-ul Ministerului Finantelor, DDB Bucuresti a incheiat anul 2007 cu o cifra de afaceri de circa 8 milioane euro, si pierderi de peste 70.000 euro.