Agentia isi propune
sa introduca in practica si limbajul curent al PR-ului conceptul de
“good advocacy”, care desemneaza o comunicare de natura sa
genereze continut valoros si rezultate pozitive atat pentru companii,
cat si pentru consumatori.
Conceptul “good
advocacy” se bazeaza pe o buna cunoastere a prioritatilor si
aspiratiilor publicului din Romania, prin utilizarea unor instrumente
proprii ale agentiei, printre care se numara “T.O.P.I.C”
(cercetarea si analiza tendintelor, opiniilor, perceptiilor,
influentelor si convingerilor publice) “Auditul Reputatiei” sau
“Scorul de influenta al liderilor de opinie”.
Totodata, sub noua
viziune, agentia se structureaza in doua arii de specialitate:
consumer PR, coordonata de Alina Damaschin (foto), in calitate de creative
leader, si corporate PR, divizie coordonata de Eliza Rogalski, in
calitate de strategy leader.
Noua identitate
vizuala stilizeaza elementele din vechiul logo.Agentia va continua
sa se concentreze pe proiecte de comunicare cu impact social pozitiv
si isi va diversifica pana la sfarsitul anului portofoliul de
servicii.
Actionarii Rogalski
Grigoriu Public Relations au semnat la inceputul lunii iulie un pact
de optiune de cumparare, document prin care Eliza Rogalski si Alina
Damaschin au putut cumpara de la Dragos Grigoriu, Corina Grigoriu si
Florina Varzariu detinerile acestora integrale.
Partile
au fost asistate in acest demers de catre societatile de avocatura
Reff si Asociatii, respectiv Mares, Danilescu si Asociatii.
Din
portofoliul de clienti ai Rogalski Grigoriu Public Relationsfac
parte Agricola Bacau, Amnesty International, Banca Romaneasca, Carpatair,
Draexlmaier, Forum Film, Fundatia Pretuieste Viata, Generali,
Green Group Romania Holdings, Holcim Romania, Heidi, Kruk
International, LeasePlan Romania, Orkla Foods Romania, Regina Maria, Rompetrol, Romtelecom, Siemens Romania, Sloop, Sony
Mobile Communications AB, World Vision.
Citeste si
Top agentii de PR 2013
Cum vad oamenii de afaceri PR-ul si ce taxa de agentie ar fi dispusi sa plateasca