Cea mai cunoscuta campanie neconventionala a producatorului de mobila este cea derulata in statiile de metrou pariziene.
Mihaela Muresan, directorul de marketing al Ikea, a declarat pentru DailyBusiness.ro ca proiectul special din pasajul de la Universitate face parte dintr-o campanie mai ampla, demarata pe 20 aprilie, care cuprinde mai multe elemente in mixul de comunicare: advertising clasic, PR si BTL.
„Proiectul special de desfasoara doar in pasajul de la Universitate, unde sunt expuse 8 canapele Klippan cu huse diferite si mesaje ‘asortate’. Ideea proiectului a apartinut exclusiv departamentului de marketing al Ikea, care s-a ocupat si de implementarea ei”, a declarat Muresan.
„Locatia de la Universitate a fost aleasa datorita fluxului foarte mare de oameni care tranziteaza aceasta zona zilnic”, a mai spus reprezentanta companiei.
Aceasta forma de promovare a fost selectata exclusiv pentru Klippan, pentru ca produsul aniverseaza anul acesta 30 de ani de la lansare.
Muresan nu a furnizat valoarea investitiei alocate proiectului de la Universitate.
[gallery:93]
„Obiectivul principal al acestei campanii este unul legat de imagine, nu de vanzari. Actiunea din pasaj se doreste o promovare inedita a canapelelor Ikea”, a afirmat directorul de marketing al companiei.