In 2009, agentia a raportat afaceri de 30 milioane euro, potrivit datelor inaintate la Registrul Comertului.
In primele 6 luni ale anului curent, compania condusa de Prajisteanu a inregistrat o scadere de 5 % a rulajului fata de perioada similara a anului trecut, care insa nu este relevanta, sustine seful MEC, pentru ca tine de sezonalitatea clientilor.
„Scaderea aceasta nu reflecta nimic deosebit, tine doar de sezonalitatea clientilor. Multi dintre ei incep sa comunice masiv din toamna. Sa nu uitam ca varful de consum se atinge in utimele 3 luni ale anului. Pentru noi, important este bilantul anual, si estimez o evolutie usoara a veniturilor totale, de 5-10%”, a explicat Prajisteanu.
Directorul general al Mediaedge:cia vede in continuare o depreciere de 10-15% a pietei locale de media in 2010, fata de 2009, cauzata de instabilitatea mediului economic si de scaderea consumului.
In 2009, piata romaneasca de media a inregistrat o scadere de circa 37% fata de 2008, potrivit raportului Media Fact Book, ajungand la o valoare neta de 339 milioane euro, similara cheltuielilor care s-au facut doar cu TV-ul in 2008.