„Am reusit in 2009 sa ne pastram un nivel al afacerilor relativ similar anului anterior, cu o crestere mica de 6% de la 3,06 milioane lei in 2008, la 3,23 milioane. Este un rezultat bun, realizat cu eforturi semnificative in conditiile de piata date”, a precizat seful agentiei.
Potrivit lui Patrasescu, contributia serviciilor oferite la nivel regional de SmartPoint au generat circa 7% din business-ul companiei pe anul trecut.
„Pe termen scurt, ponderea va ramane intr-o plaja similara, dar mizam ca, intr-un plan de termen mediu, extinderea regionala sa ne aduca evolutii bune si cresteri importante”, a precizat Patrasescu.
SmartPoint isi desfasoara operatiunile de la sediul din Bucuresti si coordoneaza strategia de comunicare pentru clientii sai regionali prin prezenta locala din Sofia si Belgrad.
Cel mai recent client intrat in portofoliul agentiei este retailerul online eMag, pentru care SmartPoint va dezvolta strategia de comunicare si va asigura serviciile de comunicare corporate si de produs, de relationare media si de organizare de evenimente.
Contractul semnat cu eMag este unul pe termen lung.
Selectia agentiei nu s-a facut prin licitatie. „Am avut mai multe runde de discutii pe parcusul carora ne-am pus de acord cu privire la construirea strategiei de abordare sincronizata a comunicarii cu obiectivele eMag pentru perioada urmatoare. A fost mai degraba cred o alegere bazata pe o selectie dintr-o lista de companii posibile in urma careia ne-au invitat pentru demararea discutiilor pentru pasi concreti”, a explicat seful SmartPoint.
Infiintata in 2005, SmartPoint este o companie independenta de consultanta in comunicare la nivel regional si gestioneaza conturi precum Ascendis, Asesoft Net, BenQ, eMag, Epson, Kingston Technology, Mio Technology, Nvidia, Sony, PlayStation, Vaio.
SmartPoint deruleaza operatiuni la nivel regional. Bulgaria, Croatia, Serbia si Slovenia sunt tarile acoperite pentru consultanta in relatii publice si marketing.