Oficiali ai Comisiei Europene au precizat ca „pentru acele forme de publicitate televizata de alt tip decat spotul publicitar nu exista nici o limita de durata orara”.
Prin urmare, formele de publicitate care nu intrerup programele, ci se integreaza acestora, precum telepromovarea, teleshoppingul, sponsorizarea si plasarea de produse, nu mai au o limita de durata, relateaza NewsIn.
Interventia CE survine in contextul unui blocaj interpretativ referitor la noua directiva europeana a serviciilor media audiovizuale, directiva care a adus modificari ale reglementarilor privind publicitatea, ce pot determina cresterea semnificativa a veniturilor televiziunilor europene prin promovarea a noi forme de publicitate fara intreruperea programelor, se arata in comunicatul Asociatiei Romane de Comunicatii Audiovizuale.
In plan practic, utilizarea acestor forme de publicitate, nesupuse unei limite de durata si integrate organic programelor, cazul telepromovarii sau al plasarii de produse fiind cele mai semnificative, conduce la largirea bazei de finantare a televiziunilor, mentioneaza documentul citat.