In Belgia, Republica Ceha, Irlanda, Olanda, Polonia si Slovacia, mai mult de jumatate dintre cei care au participat studiu se declara satui pana peste cap de acest subiect. In majoritatea celorlalte tari, 40% sau mai mult dintre respondenti considera de asemenea ca situatia a fost exagerata la TV. Numai in Austria, Ungaria si Elvetia o treime din populatie au fost de accord cu aceasta afirmatie.
O alta concluzie a sondajului este ca cei mai multi europeni nu s-au refugiat in programe TV gen seriale, jurnale de calatorii sau programe de sport ca urmare a crizei economice, dar admit ca petrec mai putin timp in baruri si restaurante decat inainte de declansarea recesiunii.
In locul acestor distractii, oamenii au petrecut mai mult timp acasa uitandu-se la televizor, navigand pe Internet si petrecandu-si mai mult timp vizitandu-si prietenii ori familia.
Aceasta tendinta de reducere a activitatilor de petrecere a timpului liber in oras s-a regasit in toate tarile, cel mai mult in Irlanda, unde 64% au raspuns ca au petrecut mai putin timp in baruri si restaurante si 48% au mers mai rar la cinematograf. Imediat dupa Irlanda, respondentii din Polonia, Romania, Ungaria si Slovacia si-au regandit modalitatile de petrecere a timpului liber din cauza crizei, si nu numai a acestor doua activitati de relaxare mentionate. Aproximativ un sfert din populatie si-a redus si activitatile sportive, au cumparat mai rar ziare si au alocat mai mult timp pentru DVD/ video si jocuri video.
Rezultatele sondajului arata ca modalitatea in care oamenii s-au informat despre criza financiara variaza de la o tara la alta. Tarile din Europa Centrala si de Est s-au bazat in principal pe televiziune si Internet, si mai putin pe ziare si radio, in timp ce in celelalte tari oamenii au presa scrisa ca principala sursa de informare. Radio-ul a fost cel mai putin utilizat mijloc de informare cu privire la criza financiara.