Anul trecut, agentia a inregistrat venituri de circa 8 milioane euro.
„Am avut un an dificil, in care am lucrat mai mult pe aceeasi bani. Dar am incercat sa fim aproape de client, sa-I oferim servicii eficiente, masurabile. Daca vrei sa-ti fie tie bine, trebuie sa iti ajuti in primul rand clientul sa depaseasca momentele dificile”, a explicat Tuluca.
Compania nu a operat disponibilizari sau reduceri salariale, lucru vizibil in profitabilitate, in scadere fata de anul precedent, sustine Adrian Tuluca, fara a specifica ponderea deprecierii.
Propaganda este membru fondator al Agentiei Romane de Media, alaturi de Next, Spoon Media si Odyssey, care a rulat anul trecut bugete de circa 30 de milioane euro, pool-ul fiind operational din martie 2009.
Fondata in 2002, compania condusa de Tuluca este o agentie de publicitate full-service, independenta, care deserveste clienti ca Napolact, Dots, Tchibo, Orkla Foods sau Plus.