Investitiile
companiei s-au axat in acet an pe lansarea unor noi divizii de
business, precum lansarea platformei de marketing digital
CuponReducere.ro, derulata in parteneriat site-ul Coupons.com.
“Pentru noul an, Wave Division detine
toate instrumentele necesare promovarii complete a unui brand catre
consumatori: servicii in-store, shopper marketing, events management
si digital marketing prin platforma CuponReducere.ro (pre-shopper
marketing)”, anunta compania.
Totodata, anul
trecut, Wave Division si-a completat portofoliul de servicii cu:
divizia de evenimente care sustine activitatea de marketing in-store
si out-store, si parteneriatul cu Coupons.com, ce va oferi servicii
de e-marketing prin lansarea de cupoane online pentru supermarketuri
si hipermarketuri.
In ceea ce priveste
planurile pentru acest an CEO-ul companiei, Al Kamar a declarat ca
spera la o continuare a evolutiei de anul trecut.
”Ne dorim sa
prelungim si in 2013 evolutia Wave Division printre jucatorii-cheie
din piata de BTL, alaturi de o echipa unita, perfectionista si
creativa, fara de care nu am fi realizat aceste performante
deosebite. Ne aflam intr-o piata in care solutiile de marketing nu
mai sunt retete simple, ci se muta catre solutii ce trebuie sa ofere
creativitate, noutate si multi-disciplinaritate in fiecare proiect”,
spune Al Kamar.
Wave Division este
una dintre cele mai mari agentii de BTL full service din România, cu
o activitate de peste 13 ani si o retea dezvoltata in 72 de orase.