Mihai Fanache, manager al MediaCafe, regia care vinde publicitatea Yahoo in tara noastra, a declarat pentru DailyBusiness.ro ca “exista o strategie de dezvoltare a unor verticale proprii insa nu sunt informatii pe care le pot prezenta”.
“Sunt dezvoltari ce vor deveni publice si in acest an. Deocamdata, informatiile legate de modul de utilizare a platformei locale .ro sunt esentiale pentru definitivarea strategiei de produse”, a adaugat Fanache.
Acesta a mai precizat ca incepand de marti, MediaCafe va incepe redirectionarea “progresiva a traficului de frontpage ‘dot com’,catre proprietatea locala”.
Mihai Fanache a adaugat ca, in prezent, Yahoo Romania este un agregator al mai multor surse de informatii, furnizand continut din mai multe domenii, precum finante, sport, lifestyle si actualitate.
Yahoo.ro, versiunea in limba romana a celui mai mare portal american, a intrat in onlineul romanesc la inceputul lui martie, continand un meniu cu servicii Yahoo! precum Mail, Games, Messenger, dar si informatii grupate pe patru categorii: stiri, finante, sport si LifeStyle.