Pentru Statele Unite ale Americii, Zenith estimeaza insa o scadere de 1,5% fata de 2009, pana la 154 de miliarde de dolari, piata care ar trebuie sa revina pe crestere abia in 2011, cand se asteapta sa atinga 157,3 miliarde dolari.
Estimarile pentru Europa de Vest vizeaza o crestere de 0,4% anul acesta, pana la 108 miliarde dolari, in timp ce pentru regiunea Asia Pacific cresterea previzionata este de 6%, tot pana la 108 miliarde dolari.
Internetul isi continua ascensiunea si in criza economica, astfel ca in 2009 a reusit sa depaseasca revistele si sa atraga 12,6% din banii cheltuiti pe publicitate la nivel global, fata de 10,5% in 2008.
TV-ul, ziarele si Internetul vor ramane cele mai importante trei segmente din punctul de vedere al sumelor atrase pana in 2012, potrivit Zenith, dar diferenta dintre Internet si ziare va fi tot mai mica.
Pana in 2012, Internetul va atrage 17,1% din cheltuielile globale cu publicitatea, in timp ce ziarele vor scadea la 19,4%, de la 21,7 anul acesta. Cota TV-ului va creste nesemnificativ, de la 40,3 la 40,6% in 2012.