Cu toate acestea, Bing ramane al treilea motor de cautare din SUA, la distanta mare fata de concurenti, acesta fiind unul dintre principalele motive pentru care Microsoft urmareste sa se alieze cu Yahoo pe acest segment incepand de anul viitor, a scris Associated Press.
Motorul de cautare al celui mai mare producator de software a incheiat luna iulie cu o cota de 8,9% in SUA, in crestere de la 8,4% in iunie. Inainte de debutul Bing, practic o relansare a MSN, in al doilea trimestru al anului curent, motorul de cautare al Microsoft avea o cota de 8%.
Google detine in continuare suprematia, cu o cota de 64,7% in SUA la finele lui iulie, in scadere usoara fata de 65%, in iunie. Si Yahoo a pierdut cota de piata, de la 19,6% in iunie la 19,3% in iulie.
Bing a atras cu 24% mai multe cautari in iulie decat in iunie, pana la 1,21 mld. cautari, conform comScore.
Cresterea relativ modesta a motorului de cautare Microsoft nu vine insa la un pret ieftin. Compania investeste 100 mil. $ pentru a promova motorul de cautare.
In ultimii doi ani fiscali, Microsoft a pierdut de pe divizia de online 3,5 mld. $.
Numarul total de cautari generat de principalele 5 motoare din SUA au scazut de la 14,06 mld. in iunie la 13,58 mld. la finele lui iulie, lucru normal, avand in vedere perioada de concedii, conform comScore.