„Am introdus in portofoliul Etarget si publicul Facebook in Romania, care inglobeaza peste 1 milion de utilizatori”, a declarat Ivan Bobal, country manager Etarget Romania.
Facebook a intrat in oferta Etarget in urma cu aproximativ un an, in tari precum Cehia sau Ungaria.
Bobal a subliniat ca Etarget poate sa acorde discounturi clientilor interesati sa se promoveze pe Facebook, in functie de tipul campaniei, formatele folosite sau bugetul investit. Facebook permite mai multe tipuri de reclame – text, reclame in zona de aplicatii sau engagement ads (format de publicitate bazat pe interactivitatea intre utilizatori si branduri – n.r.).
Reclamele pe Facebook mai sunt afisate utilizatorilor romani si de catre companiile ThinkDigital Romania si HTTPool Romania.
Etarget ofera anunturi contextuale in noua tari din Europa Centrala si de Est. Compania a fost fondata in august 2002, in Slovacia, iar in noiembrie 2002 s-a extins si in Cehia. Din 2004 a intrat si pe piata din Ungaria.
In 2007, Etarget si-a extins operatiunile si in Romania, Bulgaria, Serbia, Croatia, Polonia si Austria.