Compania este reprezentata online in Romania prin doua portaluri – Garnier.ro lansat in decembrie 2006 specializat pe prezentarea de produse si Aigrijadetine.ro, care a fost prezentat de oficialii companiei ca un loc de intalnire si conversatie pentru clientii Garnier.
„Aigrijadetine.ro se bazeaza in procent de 90% pe interactivitate, se doreste a deveni o comunitate unde clientii Garnier si nu numai pot discuta, impartasi idei, probleme sau sfaturi. Exista sectiuni sociale, sectiuni pentru articole, sectiuni de blogging sau de produse”, a explicat Mignot.
Pentru crearea portalului au fost angajate agentiile autohtone Kinecto si Publicit Net.
„Am lucrat circa 12 luni la designul si ideea portalului si suntem foarte multumiti. In viitorul apropiat vom lansa constant noi sub-sectiuni, articole si vom mai lucra si la perfectionarea generala a portalului”, a declarat Radu Ionescu, managing director la Kinecto.
Oficialii Garnier au subliniat ca una dintre modalitatile prin care urmaresc sa atraga trafic este un sistem de premiere pe baza de puncte.
„La fiecare produs Garnier cumparat, utilizatorii inscrisi pe Aigrijadetine.ro pot trece un cod al produsului pe portal si castiga puncte. In functie de numarul de puncte, acestia castiga premii. De asemenea, la produsele cumparate, pe langa puncte, fiecare client castiga mile aeriene. Cu acestea, prin tragere la sorti, clientii companiei pot ajunge in cinci puncte din Europa la spa-uri de renume”, a spus Mignot.
Oficialii Garnier au declarat pentru DailyBusiness.ro ca Aigrijadetine.ro nu este creat pentru a fi un magazin online, ci in primul rand pentru fidelizarea si atragerea de noi clienti, care pot cumpara ulterior produsele in magazinele offline.
„Nu ne intereseaza sa cream un magazin online. De fapt, nu ne intereseaza inca in mod special nici sa incheiem parteneriate cu retaileri online, avand o retea dezvoltata de magazine fizice. Incercam sa atragem o comunitate care sa discute si sa impartaseasca opinii pe portalul Aigrijadetine.ro si, evident, daca portalul va fi un succes, vom vedea si rezultatele la cifra de afaceri”, a spus Jean-Francois Mignot.
Acesta a subliniat ca Ai grijadetine.ro este cel mai complex portal lansat de Garnier la nivel global.
„Dupa Romania, vom lansa portaluri similare in Cehia, Italia, Canada si Brazilia. Am ales Romania ca o prima tara pentru acest gen de proiect deoarece am gasit aici oameni foarte priceputi in online, Internetul creste foarte repede aici, si, de ce sa mint, sunt si foarte multe femei frumoase in Romania care au grija de ele”, a mai spus Mignot.
Garnier are o rata de crestere in Romania „peste Ungaria, Bulgaria sau chiar Polonia”, oficialii companiei nedorind insa sa declare ce afaceri estimeaza in Romania.