„Nu consideram ca sport.ro si prosport.ro sunt concurentii nostri. Ei au un cu totul altfel de format. Un posibil competitor ar putea fi trilulilu.ro, insa noi suntem specializati pe sport si deci nu concuram pe acelasi segment”, a afirmat Roman pentru DailyBusiness.ro.
GspTv.ro nu va avea acelasi continut cu canalul TV de sport GspTV care se va lansa vineri. Site-ul este orientat catre un concept „youtube” de sport, oferind exclusiv materiale video.
Site-ul are doua componente – un content profesional condus de Radu Naum si unul generat de utilizatori.
GspTv va transmite in direct meciul Vaslui-Steaua din prima etapa a Ligii 1 si alte momente importante din meciuri ale campionatului. Pentru moment, vizionarea partidelor va fi libera, insa varianta pay-per-view ar putea fi pusa in discutie pe viitor.
Costurile de dezvoltare ale GspTV.ro nu au fost extrem de ridicate in conditiile in care platforma a fost creata de o echipa interna, formata din 10 oameni. „Nu vorbim, insa, nici de o investitie prea mica”, a comentat Roman, redactorul sef al proiectului GspTv.ro..
„In urma unui test realizat de echipa noastra, a rezultat ca site-ul functioneaza in conditii excelente si la 15.000 de vizitatori unici simultan”, a adaugat acesta.
„Noul site se adreseaza aceluiasi public ca si GspTV, un public pasionat, extrem de activ, incadrat in segmentul de varsta 15-40 de ani” , a mai spus directorul Unlimited Sport Media.
GspTV si GspTV.ro fac parte din grupul Intact.