Astfel, Premiile de
Excelenta IAA vor fi structurate pe trei categorii – reprezentand
cele trei categorii de membri ai asociatiei: Advertiseri, Agentii si
Medii – in cadrul fiecarei categorii acordandu-se cate un premiu
pentru fiecare specialitate profesionala.
In plus, in afara
acestor categorii, vor fi acordate alte doua premii la nivel general:
”Premiul pentru
excelenta in educatie in marketing si comunicare” si ”Premiul
pentru excelenta in comunicare, acordat unei persoane din afara
industriei”.
Dintre toti premiantii de mai sus, in
cadrul Galei Premiilor de Excelenta, prin votul direct al publicului
din sala, se va decide „Personalitatea Anului in Marcomm” .
Pentru a fi
relevanta, orice nominalizare trebuie sa aiba in vedere cele trei
criterii de baza: performanta la standarde de excelenta (fapta in
sine pentru care se face nominalizarea), impactul in industrie,
atitudinea etica.
Incepand de luni a
fost deschisa perioada in care se pot trimite nominalizari pentru
aceasta editie.
Propunerile
pot veni din partea oricui si se pot face online, pe adresa de mail
,pana la data de 15 noiembrie si trebuie sa se refere la persoane ale
caror fapte au avut loc in perioada ce s-a scurs de la editia
anterioara.
Stabilirea
castigatorilor dintre nominalizati se va face prin votul a trei
comitete distincte: Senat IAA, Consiliul Director IAA si un Comitet
de Laureati ai editiilor precedente ale Premiilor de Excelenta –
specialisti activi in industrie in Romania in ultimele 12 luni.