Aceasta organizatie a identificat pe
Twitter, in 2013, aproape 20.000 de cuvinte-cheie cu referire la
terorism sau extremism, adica o crestere de 30% in raport cu anul
trecut.
„Daca vrem sa complicam viata
recrutorilor de teroristi, avem nevoie ca Facebook, Google, Twitter
si YouTube sa actioneze”, a declarat Abraham Cooper, presedinte
asociat al Centrului Wiesenthal, in timpul unei reuniuni, la
Washington.
In opinia sa, daca Facebook s-a aratat
mai hotarata sa „stearga” paginile care contin incitari la
violenta si ura, Twitter a refuzat orice discutie, arata Mediafax.
De asemenea, Centrul Wiesenthal a
criticat canalul YouTube, care le permite unor militanti violenti sa
difuzeze, in special, manuale de terorism.
Twitter avea 225 de milioane de
utilizatori la finele primului trimestru din acest an.
In acelasi timp,
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-new-media/profitul-facebook-a-urcat-cu-58-in-primele-trei-luni-ale-anului-89086/]numarul
utilizatorilor Facebook[/url] a ajuns la 1,11 miliarde, dintre care
68%, sau 751 milioane, acceseaza serviciile retelei de pe dispozitive
mobile, cu 54% mai multi decat la inceputul anului trecut.