Cele cinci mari retele sociale reprezinta, in general, intre 0,01% si 0,9% din totalul referrerilor pe site-urile studiate. Referrerii din retelele sociale pe categoria site-uri de femei a fost in aprilie de 5,84%, in scadere fata de martie dar in crestere fata de ianuarie si februarie.
Clasamentul general al eficientei retelelor sociale ca referreri pentru site-uri este dominat de Facebook, urmat de Hi5 (cu jumatate din click-urile generate de Facebook), Twitter (cu aproximativ 50% din cate click-uri genereaza Hi5) si la mare distanta de Myspace si LinkedIn.
Singurele categorii de site-uri in care Twitter depaseste Facebook ca referreri sunt „Bani online”, „Locuri de munca” si „Stiinta si Tehnologie”. Mai mult, in general, in luna martie, Facebook a atins un maxim de 1.824.000 referreri, fata de Twitter cu 233.513 reffereri in aceeasi luna. In cazul Myspace, studiul Trafic.ro remarca categoriile „Institutii Publice si Imobiliare”, unde aceasta retea sociala a inregistrat pe parcursul celor 4 luni, zero referreri.
In aprilie 2010, Facebook contabiliza in Romania aproximativ 1,2 milioane de conturi, iar Twitter inregistra 31.000 de conturi romanesti, conform Zelist.ro. Hi5.com inregistra anul trecut peste 2 milioane de conturi.
Studiul trafic.ro a fost efectuat in perioada ianuarie-aprilie 2010.